|
Analýza vybrané firmy
Košťál, Karel ; Janáč, František (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Tato Diplomová práce analyzuje výrobně obchodní společnost FINO-trade s.r.o., její vztahy s oborovým okolím a její pracovní postupy. Je založena na jednoduchých analytických nástrojích, kterými jsou SLEPTE analýza, SWOT analýza, Porterův pětifaktorový model konkurenčního prostředí a Kralickův QUICKTEST. Cílem je navrhnout opatření směřující k růstu a upevnění postavení firmy na trhu.
|
|
Analýza vybrané firmy
Pospíšilová, Pavla ; Knyblová, Jana (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Diplomová práce obsahuje analýzu firmy stavební a bytové družstvo NOVÝ DOMOV. Jsou představeny základní analytické metody, jež jsou následně aplikovány. Na základě výsledků provedených analýz jsou navrhnuta opatření pro zlepšení současné situace podniku.
|
|
Analytické procesy marketingu ve stavebnictvi
Krupík, Pavel ; Buchalová, Jana (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analytickými procesy marketingu ve stavebnictví. Je rozdělena na dvě části. První z nich je teoretická část, která je zaměřena na popis tržního prostředí, cíleného marketingu, marketingového mixu, analýz marketingového prostředí a marketingových strategií použitelných ve stavebnictví. V druhé části analyzuji konkrétní firmu aplikací GE matice, Porterovy analýzy, SLEPT analýzy a SWOT analýzy. Na základě výsledků a zjištění z těchto analýz pak v závěru uvádím souhrnné doporučení a návrh marketingové strategie, které by měly vést k zlepšení pozice firmy na daném trhu.
|
| |
| |
| |
|
Analýza vybrané firmy
Pospíšilová, Pavla ; Knyblová, Jana (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Diplomová práce obsahuje analýzu firmy stavební a bytové družstvo NOVÝ DOMOV. Jsou představeny základní analytické metody, jež jsou následně aplikovány. Na základě výsledků provedených analýz jsou navrhnuta opatření pro zlepšení současné situace podniku.
|
|
Analýza vybrané firmy
Košťál, Karel ; Janáč, František (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Tato Diplomová práce analyzuje výrobně obchodní společnost FINO-trade s.r.o., její vztahy s oborovým okolím a její pracovní postupy. Je založena na jednoduchých analytických nástrojích, kterými jsou SLEPTE analýza, SWOT analýza, Porterův pětifaktorový model konkurenčního prostředí a Kralickův QUICKTEST. Cílem je navrhnout opatření směřující k růstu a upevnění postavení firmy na trhu.
|
| |
|
Analytické procesy marketingu ve stavebnictvi
Krupík, Pavel ; Buchalová, Jana (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analytickými procesy marketingu ve stavebnictví. Je rozdělena na dvě části. První z nich je teoretická část, která je zaměřena na popis tržního prostředí, cíleného marketingu, marketingového mixu, analýz marketingového prostředí a marketingových strategií použitelných ve stavebnictví. V druhé části analyzuji konkrétní firmu aplikací GE matice, Porterovy analýzy, SLEPT analýzy a SWOT analýzy. Na základě výsledků a zjištění z těchto analýz pak v závěru uvádím souhrnné doporučení a návrh marketingové strategie, které by měly vést k zlepšení pozice firmy na daném trhu.
|